پژوهش خبري صدا وسيما: کودکان و نوجوانان اصلي­ترين مشتري بازي­ هاي رايانه اي هستند؛ بازي هاي رايانه اي به انواع مختلف بازي هاي اکشن، ماجراجويي، اکتشافي، پازل، ورزشي،‌ نقش‌آفريني، استراتژي و. غيره دسته بندي مي­ شوند. بازي هاي استراتژيک رايانه اي از چند سال گذشته مشتري­ هاي زيادي در بين کودکان، نوجوانان و بزرگسالان يافته است که در آن کاربران با برنامه‌ريزي و استفاده از برخي ترفندها سعي مي ­کنند، در طول بازي بر دشمن غلبه کنند، در اين بازي ها به نوعي فضاي جنگ با استفاده از واقعيت مجازي براي کاربر تداعي مي­ شود و گاهي هفته­ ها و ماه ­ها ممکن است، يک کاربر درگير بازي باشد. با توجه به اينکه اين نوع بازي ­ها ممکن است فوايد و مضراتي براي کاربران داشته باشد. در اين پژوهش در مصاحبه با سيد علي سيد حسيني، مدير پژوهش بنياد بازي­ هاي رايانه­ اي و حامد نصيري، پژوهشگر بنياد بازي­ هاي رايانه ­اي به دنبال اين بوديم که ضمن شناسايي نقاط قوت و ضعف اين بازي ­ها، نحوه مواجهه با اين نوع بازي ها را بررسي کنيم.


ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

هات گرام webdesign خرید بازی های ps4 مجله رژیم لاغری و رژیم غذایی اجاره ویلا شمال_اجاره کلبه جنگلی_اجاره ویلا_اقامتگاه سنتی_اقامتگاه بومی ایندکس وار زیست یار به صفحه شخصی حامد علی آبادی خوش آمدید ویرا گرافیک